35+3 haftalık hamileyim ve bugün afedersiniz 3 adet fasülye büyüklüğünde kahverengi leke geldi. Hastaneye gidicez birazdan. Nişan olabilir mi? Kızım hareket ediyo içerde sol kasığımda çok hafif bi ağrı var ve vajinamda da hiç olmadığı kadar batma hissediyorum. Ve sanki vajinamda da bi hareket var. Nişan olabilir mi bu leke?