Morprenses Zynpduru benim eski telefonum. Biraz yavas olabilir onun dışında bir sıkıntım olmamıştı ama 16 GB olması biraz sıkıntı idareten kullanılır çabuk dolar sadece hafızası
elifinilki27 Zynpduru İmkanınız varsa 7 alın bence birde 16gb çok düşük benimki 64 GB iPhone 11 ama bana bile yetmiyor
Zynpduru Yani ben ucretli almicam simdi dogum yapcam doye ek masrafa sokmak istemedim akrabam vericek ucretsiz hani 1-2 yil kadsr goturse beni yeter ek masraf cikarmak istemedim esime
Rumeysilam Zynpduru Önceden 6s plus kullanıyordum 16 gb asla ama asla yetmiyordu maalesef. Sürekli depolama alanı dolu bir şeyler sil vs upraltırıyordu. Şimdi 7p 128 kullanıyorum. Bunu bile doldurup taşırmayı başardım. Sen düşün artık canım🤦🏻♀️
Benferus Zynpduru 16gb olarak bakmayın tamamını kullanamıyorsunuz zaten telefon 5gb ı could’ a ayırıyo yani yedeklemeye. 64ten aşağısını düşünmeyin derim birde artık 6-6s bunlara güncelleme gelmicek 7 ve üstü daha mantıklı