Adeka bazı testlerimde sorun çıktı sonra labarotuvar net okuyamamış burda tekrar kan vermelisin dendi bende kaynaklı olmayan bi sebepten dolayı 2. Ye para istemesi doktorun tedirgin etti.Araya bayram filan girdi doktordan cevap alamıyorum.Bir soru soruyorum akşamına anca cevap alabiliyorum