Bende varyant tarafında oturuyorum. Esin sitesinde, aslında Can ve Ekol bize çok yakın hiç sormamıştım daha önce araştırmamıştım bugün ilk defa iğneye gideceğim. 33 haftamdayım ve sancım çıktı iğne verdiler. Ortamına falan bakıcam bende nasıl diye 🥰 (Sadadan iyi olduğu kesindirde) 😄