htc34 Edaymn Pazartesi günü gittim 9 du çarşamba sabahı enfeksiyon illetinden dayanamayıp acile gittim 39 çıkmıştı ama resmen yatalağım antibiyotik yazdı ister kullan ister dayan dedi gebelik gözüküyor sonra düşük. Olduğunda antibiyotikten oldu deme dedi
Mikasa Bu konuyu açtığımda ilk değerim 80di 2 gün sonra 175 iki gün sonra 225 iki gün sonra 285. Doktor sağlıksız gebelik dedi yarın randevum var bakalım pek umudum yok
gamzeeyzc Mikasa canım ben regl den önce 8,42 ile öğrendim bidahada baktırmadım herkesin değeri yüksek oluyor diye birşey yok takma kafana şuan 13 haftalık olduk bile😁😁