Mikasa üzülme canm 3 gün gecikmeyle bnde kan verdim 82.4 le öğrendim ebemiz daha çok kücük olduğu icn değer düşük çıktı iki gün sonra gel birdaha bakalm yükselcekmi dedi 2 gün sonra 285 .8 çıktı güzel yükselmiş dedi yani sorun yapmayın bişy yoktur bnmde öyleydi çünkü çok şükür şuan 6+2 günlüğüz