ipekveannesi Elayfers kızımda 72 kg ile hamile kalıp 70 kilo ile doğuma gittim. Şu an 2.bebeğime hamileyim 15+4 -3 kg vermişim. Hamileyken iştahım kapanıyor 🤔
gzdeozss Elayfers 63 kg ile başladım 76 ile doğuma gittim doğum yapalı 3 ay oldu 65 kiloyum ama bu kadar kilo nasıl gitti anlamadım gerçekten 😄
SerraveAnnesii gzdeozss Evet orası da öyle tabi ama geç saatte yemek yememek için 😂 mecbur meyve yiyorum geceleri çok acıkıyorum
Seyma_ck Elayfers 24+5 teyim.55.600 le hamile kaldım 60 kusur çıkıyorum tartıda.21.haftaya kadar istirahat etmem gereken bi hamilelik geçirdim ondan bu kadar çok aldım herhalde şimdi hareket halindeyim inşallah azar azar alırım🙄
Elayfers nisaninannesi2 yaa çok güzel🥲 ben çok fazla ekmek yiyorum abur cubur da yemiyorum cips canım çekiyor arada üç beş tane yiyorum ama bütün öğünleri sağlıklı yapmakta çok zorlanıyorum 😔
bilges Elayfers 54 ile hamile kaldim suan 70 im. 33 hafta. 16 kilo ;)) ama sknti yapmiyorum son zmanlar hem kilo almiyorum çok hemde çabuk veriyorum;))
Sedef1301 42 ile hamile kaldim şuan 26. Haftamdayim ve 53 kiloyum belki kilo olarak fazla aldim ama görünürde hic öyle 11 kilo almış gibi değilim sadece göbeğim var 🙄bakalim son 3 ayda daha mi fazla kilo aliniyor acaba kac ile tamamlarim bilmiyorum