aslii_15 Watashiva3454 hmm anladim hayırlısı ya ben kontrole gidiyorum zaten orda görüyorum çünkü herkes asistana soruyordu orda duydum bende
aslii_15 cgnduru kuzum ben Özel de kontrole gidiyorum beklerken kaç defa duydum eşi sigortalı olanlara bilmiyorum kaç gün sonra 170 di sanırım arayın diyorlar orda işlem yapıp yatırıyorlar diyor asistanlar
cgnduru aslii_15 he onu bilmiyorum benim dediğim doğum rapor parasiymis bundan öğrendim bende herkes doğum parası diyor bende soruyu o şekilde sordum ❤
Enyes Çalışan ve 32. Haftada izinine ayrılana doğumdan sonra 1 ay içinde başvuru yaparsan 8hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 15-18 bin arası alıyor ama doğum öncesi en az 90 gün sigortan olması gerekli
Derininannesi_ cgnduru arkadasım 9.000 aldı benim hesaplarıma göre ben 11 yıldır çalısıyorum 20.000 flan cıkıyo onu biliyorum kuzum 😂 ama diğer 200 tl olanı flan hiç bilmiyorum 😅😅
Eloscan Derininannesi_ raporlu olduğun süre kadar maaşın yatıyor diye biliyorum ben. İş yeri yatırmıyor onun yerine SGK dan alıyorsun raporlu olduğun dönemin maaşını
aslii_15 cgnduru Walla bir çok şey söylüyorlar bakalım nasıl olacak ama bu devirde su anki ekonomi ye göre insan ne alırsa o ilaç gibi geliyor gerçekten
cgnduru aslii_15 aynen öyle canım en azından hastane masrafı beşiği giyimi falan artık kim neye kullanırsa ❤
aslii_15 cgnduru şahsen ben Özel hastanede yapacam mesela sonrasında ihtiyaçların için kullanırım ne alırsam su an bir parça takım bile bebek için zor alıyoruz herşey çok pahalı
cgnduru aslii_15 evet canım haklısın çok şükür bizim durumumuz iyi ama düşününce herhalde rahat Bi 15 bin gidecek havadan. Hadi biz yapabiliriz ama yapamayan ne yapsın yazık günah bu zamanda.. 2 3 parça bebek atleti bile 100 lira olmuş zor yani baya
aslii_15 cgnduru aynen öyle canım hadi bi şekilde biz ala biliyoruz ki çok durumumuz iyi olmamasına rağmen asgari ücretli aileler ne yapsın inan geçen bir kaç parca eşya aldik 500 rahat gitti insan her istediğini yapamıyor
Damlanur01 cgnduru yok be 12 bin 500 müüü alınıyo yaşadık o zaman gelsin paralar Hakketten nereyi arıyoruz benimde ilk gebeliğim 31 haftalığım nerden nasıl alıcaz bide benim banka hesabım yok eşime mi yatıyor o para
cgnduru Damlanur01 canım calisiyormusun hamileyken en az 90 gün falan sigortan yatıyor olması gerekli.. benimde ilk hamileligim pek fazla bilgiye sahip değilim ama PTT ye yatıyor diye biliyorum. Çalışan anneler konuya daha fazla hakimdir ama ödeme yapiliyor internetten baktım 12500 falan yazıyor o civarlarda olması lazım ❤