Zln2152 eger çalışıyorsanız 32. Haftada sonra rapor alıp o şekilde maaşınıza oranla alıyorsunuz çalışmıyorsanız zam gelmediyse ilk çocuk icin 300 TL artı esiniz süt parası alıyor oda sanırım 200 TL felan oldu doğum yaptığınızda o doğum belgesi kimlikleriniz ile il ilçede bulanan SSK ya bizzat (esiniz de olur) başvuru yapıyorsunuz bir sonraki ayın 26 sinden sonra PTT ye adınıza yatıyor gidip alıyorsunuz esiniz sigortalı olsun olmasın her doğum yapan kadın alıyor