Polenpolen52 Serpilikra valla benım son kararım baby turco, cunku sureklı bez degısıcek zaten en azından bır ıkı ay onu kullanacagım, buyudukce farklı bı markaya gecerız
Polenpolen52 Barlas_mom canım neden bir no almadın, sımdı baktım da 1 numara yenıdogan dıyor 140 tl ıkıncısı 1 tl dıyor ondan almayım mı
Barlas_mom Polenpolen52 Valla 2 num. 3-6 kilo benim bebeğimin gelişimi önden gidiyor anca olur diye düşündüm 🤷🏻♀️🙈
Polenpolen52 Barlas_mom a anladım şimdi , bizimkide uc gun onde sanırım okadardan bıse olmaz dımı🤣 en ıyısını yapmıssınız
YsmnD Maviko ben aldım pişmanım her kaka taşıyor birde dokusunu sevmedim sleepy kullanıyorum o daha iyi iyiki stok yapmamışım deneme için aldık dışarı çıkarken asla kullanmıyorum eğer çişini yapmışsa üstüne kakasını yapınca herseferimde taşıyor
Maviko YsmnD bilgilendirme için teşekkür ederimm 🙏🏻baby turco mu yoksa baby turco doğadan mı aldınız acaba? Normal olanından sızdırma problemi yazmıslar gördüm ama doğadan öyle değil yazmıslar. Sizin hangisi :)
Barlas_mom Polenpolen52 Benim suyum fazla gelişimi de 15 gün önde gidiyor 🙈 bir de 1 num. Çok almayın boyu küçük oluyor çok çabuk büyüyorlar dediler bende 2 num. Aldım. Her ihtimale karşı 40 lı falan bir paket alırım 1 num. 🤷🏻♀️ Kullanılır ya çok sık değiştiriliyormuş günde 10 dan fazla bez gidiyormuş zaten yetmez bile bunlar
2melkannesii Serpilikra Baby turconun doğadan serisi sleppy gibi içeriği temiz ve yumuşacık güzel sleppyden ona geçtim çok memnundum☺️
Gudu Bir arkadaşım ilk cocukda sleppy kullanıp ikinciye önlem marka kullanmaya başlamıştı. Ben de ilk ogluma prima kullandım suan ikinciye hamileyim ve sleepy yada önlem marka düşünüyorum.
Barlas_mom Polenpolen52 sleepy naturel tavsiye ettiler bana burda arkadaşım da onu kullanıyor tavsiye etti bende naturel aldım 🤷🏻♀️