Yarın 30 oluyoruz tansiyon priblemimiz var her hafta hadi bitti bi hafta azaldi diyerek geçer oldu. Herșey alındı çoğu kiyafey yikadi nasipse bu hafta ütülenip canta hazırlıycam ilk oğlumda son haftalarda bıraktm yorulmuștum bundada erken gelme Riskim var bakalm hayırlısı bi yarın olsaydı 🌸