alpereninannesiii Çok şükür 30 haftalık, çok çoook sabırsızım artık sağlıkla, zamanında gel oğlum 💙🤲♥️👼
alpereninannesiii gunes1234 aynıı 😊🥰 çok şükür çok heyecanlıyım her hafta bitiminde daha çok heyecanlanıyorum 😊🥰♥️♥️
alpereninannesiii Busraferdi7 yaaa çok az kalmış inşallah bizlerde görebiliriz o zamanlarıı ♥️ sağlıkla gelsin bebeğiniz 🤲😊🥰🥰
Busraferdi7 alpereninannesiii amin inşallah sizlerde yavrularınızı sağlıkla sıhhatle alın kucağınıza inşallah bol bol dua edelim birbirimize Rabbim yardımcımız olsun ☺️☺️🤲🏻🤲🏻
Burcusenkoc alpereninannesiii bende sezeryan düşündüğüm için muhtemelen o tarihlerde alır 😃 normal olursa 18 nisan gözüküyor kilosu boyu nasıl