Miniklimonum Hacisss canım sleepy güzel ama 2numarası bile 1 numara gibi küçücük bence ilk 3 ay prima premium care kullan vazgeçme kesinlikle mükemmel ince sızdırmıyor Her numarası bedene uyuyor evet biraz pahalı ama hakediyor kesinlikle durumu olan herkes bunu kullanıyor ilk yenidoğanına daha sonra sleepy falan geçiyorlar
Hacisss Miniklimonum aslında aynen tam da senin gibi düşünüyorum ama işte kızıma da önce prima başladık sonra değişmek istedik vücudu ona alıştığı için başka bezi kabul etmedi o yüzden kararsızım
wisesmom Primanın içinde pişik yapmayı engelleyen bir krem varmış, bu krem de yurt dışından geliyormuş, bu yüzden pahalıymış. Direk içeriden bilgi :)
Miniklimonum Hacisss evet doğru ben Allah izin verirse sürekli primaya devam edeceğim bu yüzden umarım fiyatları daha uçurmazlar