Prima dan genel olarak memnun kalmayan pek yok ama gerçekten fiyatlar şok ediyor insanı.. Ben biraz daha yerli kullanımcıyım, Sleepy gibi güzel bir markamız varken neden prima kullanayım diyorum. Son çıkan bio natural serisinden memnun kalmayan pek yok gibi, içeriği tertemiz ve badem sütü varmış içeriğinde.. Kaka bulaşmadan önce mis gibi kokular alıyoruz yani😁 şaka bir yana, ben bio natural sipariş verdim 1,2,3 numara hb da 2.si 1 TL kampanyasından. Görümcem baby turco doğadan kullanıyor, sleepy nin natural serisinden daha yumuşak olduğunu söyledi çok memnun o da. Biraz aslında popo kabulü olacak mı ona bağlı bence.. Her bezi vücutları kabul etmeyebiliyor minnakların. İnstagram da mühendisinoglu inceleme yapmış ordan gönlünüze göre bulabilirsiniz inşallah🌼