sansli_anne sizi cok iyi anliyorum benimde en yakin arkadasim suan rahim kisaligi ve erken dogum riski oldugu icin 6 gundur yatiyo hastanede bebegin kafasi gelmis nrrdeyse ama doktorlar igne ve serumlarla durdurmaya calisiyor oda 28. Haftada ama arkadasima suan dogarda ölüm riski cok yuksek demisler rabbim sizide bian once kavustursun yavrunuza insallah hayirlisiyla sag salim cikarsiniz hastaneden ❤ prematruleri burda okudukca arkadasima anlatiyorum bak boyle olmus falan diye