Evet kızlar rahim ağzı kısalığı vardı bende günü geçtiği için Pesser takılmıştı ama maalesef ki bu güne kadar zor gelebildik bebegim sağlıklı çok şükür bende çok iyiyim normal doğum yaptım süreç güzel geçti bebeğimi almak dokunmak nasip oldu sesini duymakta şuan yeni doğan ünitesinde yatıyor bende normal oda da bebegim için dualarınızı esirgemeyin olur mu bol bol dua edin ki biran önce yavru kuşuma nazlı kızıma kavuşayım Allah hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin