BirPatiSever Hareketleriniz nasıl, bizimki iyice azaldı. Arada bir kıpırdadığını hissediyorum, çok az da tekme. Nst de herşey yolunda. Sizinkiler ne durumda.
nisaninannesi2 BirPatiSever 36+3, uyku süreleri uzadı tabi içerde. eskiden daha kıpır kıpırdı ama 2 saat hareketsiz ise 10-15 dk oynuyor. En çok gece 12:00-01:00 arası oynuyor sola yatınca
Bifat1 BirPatiSever aynı durumdayız kuzum zaten bebeğim ters olduğu için çok fazla hissetmiyorum ama yeri daraldığı inde hareket kısıtlı oluyormuş
mervebuglemtkn Nuur415 sezeryan olmayı kendiniz mi tercih ettiniz yoksa zorunlu mu ? Bende 36+5 şuan 20 Şubat a kadar beklerim diyor doktor
Ozlemi 21glcn bende hastanede yatıyorum erken doğum riskinden dolayı benimkinde çok hareketli ve karnımı çok kasıyor sertleştiriyor hareketleri
21glcn BirPatiSever hepsi aynı olmuyor kuzum endişelenme ilk gebeliğim çok daha sakindi bu aşırı hareketli gün içinde 10 kez hareket ediyorsa iyidir merak etme sağlıcakla al yavrunu kucağına 😘
Nuur415 mervebuglemtkn sezeryan ve ya suni sancı verilecek doktorum kendim seçmemi istedi haftaya kadar seçip haber vericem şeker olduğu için 39 u geçirmek istemiyor
Mihri-balim_ BirPatiSever bugün felaket karnimda sertlesiyo halada oynuyo hareketli ama bugün sağa sola sürekli yumuldu