Elifdemireel canım çok normal 3 ay bitene kadar bende öyleydim gece 3-4 kez kalkıp biseyler yiyip yatiyordum içim kaziniyordu ama bu gecici bir süreç sonra normale binecek hamile olmadığın zamanlardaki gibi yeme alışkanlığın geri gelecek ben ilk 3 ayda 5 kilo almıştım sonra durdu şimdi 6. Ay bitti 2 kilo aldım artık kilo bebege gidiyor o yüzden takılma tadını çıkart ve ye ben ilk zamanlar günde 2 ekmek yerdim 😂😂😂 eşim derdi sana ekmek yetistiremicez herhalde 😂😂😂