Turkerg 8+0 olcaz gece yarısı. İkinci gebeliğim. Halsizlik sürekli uyuma hali var. Kusma elhamdulillah bunda olmadı. Siz ne durumdasınız?☺️
Dacmnt Turkerg Merhaba 5+3’teyim bugün ilk betahcg baktırdım 1551 çıktı sizce nasıl birde kese ve kalp atışı duydunuz mu 😊
Smyasl Turkerg bizde 8+0 canım benimde ikinci gebeliğim ilkinde çok kusmam bulantım olmuştu bunda olmuyor şükür halsizlik çok sadece
Bebetoveannesi Turkerg bende 4+5 :) ikinci gebeliğim benimde bir kızım var bunu da hiç beklemiyorduk iki gün oldu öğreneli hala şoktayım
Turkerg Dacmnt betahcg 3800 falan çıkmıştı. Kardan hala doktora gidemedik haftaya kaldı🤷🏽♀️ Oğlumda 5+3 keseyi görmüştüm. 7+3 kalp atışı duymuştum
ysmdnz Selam kızlar biz de 5+6 olduk yarın doktor kontrolumuz var 5+0 da kesemizi gördük çok şükür yarın kalp atışını duyarız inşallah
Fatma-onal Bende 6+2 haftalık gebeyim inanılmaz mide bulantısı yaşıyorum prilam kullanıyorum o biraz düzeltti henüz kalp atışı duymadık ama keseyi gördük
yasemin_37 Bizde 7+6 olduk ilk gebeliğim bulantım aşırı var keseyi 5+4 de gördük kalp atışını 6+4 de duyduk çok şükür 🥰🥰
yenibirgun Bende 7+3 yarın ilk doktor kontrolüm var , inşallah kalp atışlarını duyabilirim ilk gebeliğim kötü birşey olmasından korkuyorum :( bende de mide bulantısı yok şuanlık
Eda05 yenibirgun Allah’ın izni ile olmaz içinizi ferah tutun bende 7+2 yim yarın kalp atışını duymaya gideceğiz insallah
Smyasl yenibirgun çok değil ama ritmi gördük birkaç gün sonra randevum var o zaman gümbür gümbür duyarız dedi doktorum
bademcicegi Merhaba, 7+1 deyim ben de…7+3 de kalp atışı için ikinci doktor randevumuz var. En belirgin belirtim rahimdeki bazen regl olacakmışım gibi ağrılar…benim mide bulantım da nedense sabahları değil de aksama doğru oluyor 🤗
bademcicegi Beni de kusturmuyor, böyle tam sınırdayım sanki 😍 ilk çocuğumuz olacak kısmetse, uzun bir tedavi süreci sonunda geliyor, hayırlısıyla …
bademcicegi Benim Eylül annelerine genel bir sorum var, muhtemelen ilk kalp atışını bugünlerde duyduk ya da duyacağız. Randevu sırasında bizi ne bekliyor? Kalp atışı ile ilgili neler sormamız gerekiyor ? Başka bir ölçüm de yapılıyor mu bu randevuda ?
yenibirgun bademcicegi ben yarın gideceğim ve çok tedirginim ilk kontrolüm yarın 7+4 olarak gösteriyor program :) adet başlangıç gununuz neydi çok yakınız
Tunurr bademcicegi ikinci çocuğuma hamileyim bunu daha duymadım ama ilkinden biliyorum hiçbir farklılık yok gidiyorsun rutin bakıyor sıkıntın olup olmadığı soruluyor kalp atışı almaya çalışıyor bazen alamayabilir erken olduğu için panik olacak bir durum yok 8. Haftalarda duyan var eğer duyarsanız yine bazı doktorlar kan tahlili istiyor bazıları istemiyor doktorunla alakalı yani biraz canım
Turkerg bademcicegi kan verdiyseniz sonuclarina bakar. Ikili test yaptircaksaniz bilgi verir. Doktorum aldirmayacaksan yaptirma demisti bana. Yaptirmayacagim. Sonraki ilk adim cinsiyet. Sonra detayli ultrason. Sonra seker yuklemesi. Sonra nstler ve dogum kapanis😃