Gzm23 Htchknn ne güzel valla rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin dün zıbın ve hastane çıkışı siparişi verdim dört gözle gelmesini bekliyorum çok zevkli bebek kıyafetleri almak 😇😇😇Sen başladın mı alışverişe
Gamze1351 27+1 bnmde 27 Nisan gorunuo tabi vaktinde veya önce gelmezse bilemem kızlar erken gelio bnm kızım 35+0 haftalık km geldi bklim bu nasıl olucak ☺️
beyzahuseyin Gzm23 benim de doktorum 18 nisan dedi en geç bakalım nasıl olacak yavaştan bugün çantamızı hazırlamaya başlayacağız inşallah ama çok üşengeçlik çöküyor 😄😄😄
Gzm23 beyzahuseyin bence de başla nlye üşeniyon kız😄😄😄Ben çok kararsız bir insanım hep bir şey alırken arada kalıyorum en son başım ağrıyor 😄😄😄
oblomov aysefatma12 bizde 27+0 doktorumuz Nisan sonu mayıs başı gibi diyor ama bakalım inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz miniklerimize 🧡🌿
beyzahuseyin Gzm23 ah canım en bileyim ya bugün yapayım diyorum üşengeçlik sarıyor 😂😂 yapcam inşallah bu hafta
Gzm23 beyzahuseyin üşengeçliği bir kenara bırak yapmaya başla yavaştan canım Ben de yeni yeni başladım 😄😄😄😄
arzm28 aysefatma12 bende 25+5 sizden bur hafta sonra olur benmde heralde 8 mayis girunuyor ama sezeryan istyrm o kadar bekler mi :)