aysefatma12 Kızlar benim uygulamaya göre 30 nisan ama doktorum 5 nisan ile 30 arası gelir en ama en geç 30 nisan olur bu sonrası olmaz dedi sizlerdede öylemi
Eslimysr95 aysefatma12 bende nisanda doğum yapacağım 27 haftalığım doktorum hiç bahsetmedi bana ya :)
190544 aysefatma12 bende nisan da doğum yapacağım ama herhangi birsey demedi doktorum ilk gebeliğiniz mi
Esmaonur aysefatma12 benimde 29 nisan görünüyor. Son tarihi söylüyorlar sanırım 9 ay 10 gün dolunca o tarih oluyor. Öncesi 38-39 haftalarda doğum olursa daha erken tarih olur ama daha geç bi tarih olamaz
Eceguldemir55 aysefatma12 ben de 27+2 yim 40 haftası 25 Nisan da doluyor ama sezeryan olacağı için bı 10 gün öncesine falan denk gelir diye konuşmuştuk biz de 🤭
arzm28 aysefatma12 bende 25+5 sizden bur hafta sonra olur benmde heralde 8 mayis girunuyor ama sezeryan istyrm o kadar bekler mi :)
Eslimysr95 mucizegebelik6 allah allah ben aslında geçen sordum çok erken bunları konuşmak için dedi ilk gebeliğim benim sizin de ilk mi :)
12mommy aysefatma12 26 haftalik hamileyim 40 hafta olarak hesapladı doktorum 2 mayis dedi ama kız o kadar beklemiyorlar diyorlar nisanda olur benimkide heralde
hunilimom aysefatma12 30 nisan 40 haftalık oluyor 38-40 arası doğum demek istemiş bana da doktorum 1 Haziran en geç 10 Haziran demisti 10 Haziran da doğum yaptım yanı 41 haftalık