Tam 22yim. Mayıs sonu ya da Haziran başı olur muhtemelen. Bebek arabası, beşik, küvet takımı. Bir kaç kıyafet, ateş ölçer, kamera, 1er paket bez ıslak mendil alt açma pedi, göğüs kremi, göğüs pedi vs nerdeyse her şeyi aldım. Bir tek kendime pijama takımı almadım sanırım. Onu da alırım bi ara. Her geçen gün zamlanıyor her şey. Beşik bile aldığımızın hemen ertesi gün zamlandı.