mucizemizibekliyoruzz ben doktorun yanlis olctugunu dusunuyorum canim.. ama doktor her an degisken birsey bu olcumler dedi.
ayrintil i ultrason kagidimda 31 yaziyodu ayni gun beni rutin takip eden tup bebek doktorum 26 olctu.. 10 gun hic is yapmadim annem bakti yattim.. crinone jel ve magnezyum kullandim.. 10 gun sonra baska doktora basladim 31 olctu, 1 hafta sonra yine ayni olculdu.. ama su anki doktor yanlis olculmustur demiyo. Onceden 26 olculdugu icin dikkat etmek zorundayiz diyo.. ufak tefek evde yemek isitip yemek disinda is guc yasak.. sadece ucakla istambuldan canakkaleye gelmeme izin verdi geldim yatiorum ama icim hic rahat degil Donunce insallah kotu bi sonucla karsilasmam😣