Derininannesi_ Ozlemisak bel bacak ağrım vardı geceleri yatamıyodum o yüzden verdi canım baya da fayda etti şükür
Aysu123cicek Ozlemisak ben kulaniyoru magnezyum eksikliyi var o yuzden bitdikden sonra tekrar gidicem
Deva22 Ozlemisak bana kabız olunca verdi toz şeklinde her zaman içme kabızlık olcagini anladığında iç dedi öyle yapıyorum ben de. Kalsiyum içiyorum ama devamlı
cgnduru Ozlemisak kasılma ve kramp için yazıyor magnezyumu ama ben hergun 1 tane maden suyu içiyorum ileri aylarda sorun olmasın diye ❤
Mamasita Ozlemisak bende kullanıyorum çok fazla kas ağrısı bacak ağrısı kral girmesi sonucu 32. Haftada kullanmaya başladım
Mine90 Ozlemisak Ozlemisak Kabızlık sorunum vardı maalesef. Onun için verdi ilk etapta. Daha sonra düzene girdi fakat bu seferde ağrı kramp ve kasılmalarim olmasın diye kullanmamı önerdi doktor.ara ara kasık ağrılarım oluyordu