Ebeanne97 doğum çok güzeldi çok şükür. Tabi ki acılı tabi ki ağrılı. Fakat ben doktoruma çok güvendim. İyiki güvendim. Çanakkalede kadın doğumsa Hasan Çetin der susarım o derece güzel bir 9 ay geçirdik. Çok şükür atlattık bugün 10 günlük olduk bende tabi ki günlük yaşantıma geri döndüm bile ☺️