Ebeanne97 Kizlar çanakkalede hangi doktora gidiyorsunuz hangi hastanede dogum yapmayı düşünüyorsunuz?
Ebeanne97 Eylull17 bende cengiz beye gidiyorum memnunum dogum yerime karar veremedim bilgi almak icin soru postu actim siz kaç haftaliksiniz acaba detaylı yaptirdinizmi
Eylull17 SssenemmM neden böyle ki burada ya özel hastane de bile yok tek kliniklerde var oda 300 muayene ücreti alıyorlar renkli içinde +100 ₺ istiyorlar 🤦♀️
Bgmk Hasan Çetin e gidiyorum ben de. Renkli ultrasonu var ve çok ayrıntılı bir şekilde her muayenede bakıyor. Memnunum açıkçası.
Eylull17 Ebeanne97 ben 28 haftaligim canim detaylı ultrasonu yaptim fatma çeliker e gittim 1 saat baktı rahat
Bgmk Eylull17 ben hemşire olduğum İçin sağlık çalışanı indirimi var 50₺ kadar. 250₺ veriyorum sağlık çalışanı değilseniz de 300₺.