Brcntyfr Ozteber kalbinin atisini hissediyorum diye birsey demedim nst de yada ulturasonda kalp atisini ve seviyesini bildigim icin normal insana gore hizli yazdim zaten ben saglikciyim zaten canim. Yazdiklarimi yanlis anlamissin.
Ozteber Brcntyfr a pardon evet yanli s anlamisim😊 bian ben hıçkırığı kalp atışı sandınız diye okudum yanli s anlamisim😊