Bugün itibari ile 38 olduk çok şükür 😊 bu 2. Doğumum ilk doğumum normaldi ve güzel kolay bi doğumdu. İnşallah buda kolay geçer. İlk doğum 38+4 de gerçekleşti bu ne zaman gelir heyecanla bekliyorum. 🙏🏻 Herşeyimiz hazır, akıntım aşırı çoğaldı bel ağrısı kasılmalar mevcut bebek toplanıyor sürekli karnım sertleşiyor. Sizler ne duruumdasınız hadi gelin sohbete 🥰🤰🏼