GlsmPlt Tabiki yaptık. Sonucta oda bizim gibi bir birey. Bir sürü eşyası ihtiyacı var. Nereye sokusturcaz. Imkanı olmayanlar tamam ama imkanı olupta cocuk zaten bizle yatcak bi besik yeter veya seneye tasincaz bi besik yeter kendi evimizi alcaz bi besik yeter diyenkeri anlayamıyorum. Nereye koyuyorsunuz cocugun eşyalarını acaba. Ben polis esiyim önümüzdeki yaz tayinimiz çıkacak ona ragmen çocuğumuzun odasını boyadı esim dolap beşik şifonyer aldik tertemiz yikadim ütüledim koydum minnak kıyafetlerini battaniyelerini yelekleri çorapları elbiseleri bez ıslak mendil banyo malzemeleri vb.. Velhasıl kelam bence gerekli 👍🤗🤰🏻