GlsmPlt Kızlar merhaba ☺️ Bebek odası aldınız mı ? Odanıza bi tane beşik alın yeter diyorlar, sizler ne yaptınız merak ettim ben çok kararsız kaldım...
Gizce GlsmPlt ben oda takımı,yatak yanı beşik,babynest de aldım bir de bu kendi kendine sağlayan beşikler var uyku müzikli falan onlardan da 🙈
SelmaGl GlsmPlt ben oda yapmayı düşünmüyorum zaten ilk zamanlar bizimle yatıyormuş hem odasına beşik hem yatak odasına beşik almakta şuan için mantıksız geldi bide kiradayım zaten inşallah 1 yıl içinde evimizi almayı düşünüyoruz ona göre ayrı yatırmaya başlayacağım zaman oda yapmayı planlıyorum yani 1 yaşında gibi falan
Esraodaci GlsmPlt ben oda yaptım canım ,yatağını montessori yatak aldım,şifonyer ve komodini ikeadan aldım.Dolabını da çilek mobilyadan aldım.İlk 6 ay nasipse anne yanı yatağında yatıcak onu da e bebekten alcam.
Sulegorkemakyol GlsmPlt doğum yapalı 3 ay olmuş bir anne olarak söylüyorum ben odasını en baştan yapmıştım zaten iyiki yapmışım diyorum o kadar çok eşyaları oluyoki anlatamam şöyle söyliyin 3 kapaklı gardolap 5 çekmeli şifoniyer 3 çekemeceli komidini var hepsi dolu ki ben aşırıya kaçmadan kıyafet aldım hep büyüdükçe alırım diye ona ragnem eşden dostan gelenler yetek bezler ıslak mendilleri battaniyeleri falan filan bir sürü eşya oldu eğer boş bir odanız varsa maddi durumunuza uygun bir oda yapmanızı tavsiye ederim
Gizce Beriliko bebek odası 5000 tl anne yanı beşik 750 babynest 300 sallanan beşik de 2500 canım 🤗☺️🐣
zehracinar GlsmPlt Ben kendi evime geçene kadar sadece çileğin anne yanı beşiğini tercih ettim hem öyle kaba durmuyor hem yer kaplamıyor,bide ayrıyeten kendinden titreşimli anakucağı alıcam odadan odaya gidince mutfağa falan yemek yapmaya gidince yanımda götürmek için
Esraodaci Kbrbhtyr montessori_dizayn sayfasından yaptırdım.Yerleri bağcılarda gittim görüştüm,kapora verdim 15 günde de eve teslim yaptılar
Esraodaci Samiye şimdi gördüm kusura bakmayın,montessori_dizayn sayfasından yaptırdım.Yerleri bağcılarda gittim görüştüm,kapora verdim 15 günde de eve teslim yaptılar
Samiye Esraodaci istanbul dışı olunca zor bulunuyor. Internete de guvenemiyorum. Baktim sayfasına fiyatlari da gayet uygunmuş. Bende yapacak bir marangoz arıyorum hala...
Esraodaci Samiye eğer marangoza yaptırırsanız montessori yatağının özellikleri olan 1. Sınıf kalite finlandiya çam ağaçlarından ve su bazlı boyanın özelliğini taşımaz canım.Aklınızda olsun
Nily GlsmPlt ben odasni aldim Buyuyen besikli olanlardan A101dende kucuk besik aldim 😂 onda 1bucuk yasina kadar benimle ayni odada yatar diye:)))
Kkaplan GlsmPlt tabikide oda da yaptım küçük sepet beşikte aldım nasıl evlenirken kendimize özel yatak odası alıyorsak özeniyosak onlarında odası olması onlarda bi birey herşeyin en güzelini yapmaya çalıştık elimizden geldiğince oğlumuz için hayırlı evlat olsunlar sağlıkla gelsinler inşallah🌼🌼
Hatice3 GlsmPlt ben oda yaptım canım durumun elveriyorsa yap derim sonra hiç eksikleri bitmiyor çocuk 3 4 yaşına kadar senin odanda kalıyor sana sıkıntı oluyor