Senays ay ben sana şöyle deyim canım abimin ikizlere prima değdiği an ikinci beze kadar kıpkırmızı olurdu. Molfix veya huggies kullanırlardı gerçi huggies çekildi türkiyeden. Başka bir arkadaşım da bunların hiç birinden memnun dedğil migrosun minies diye bir bezini kullanıyorum bir tek o iyi geldi dedi 😂 yani tamamen bebeğe bağlı