BusrAras- Elf_Tk89 etrafımda kaç kişinin yüksek cıkıp saglıklı dogan bebekleri oldu tarama testlerinin yanılma payı cok yüksek içiniz ferah tutun
Elf_Tk89 BusrAras- benim ilk hamileliğin de orta riskli çıkmıştı özeldi orası snra devlete gittim normal çıktı. Şimdi ki de devlete gidiyorum ama yüksek çıktı. İlk çocuğum çok sağlıklı şükür ama orta riskti bu ise yüksek risk niye benim hep böyle bilmiyrm Bi hamileliğimde normal geçse dişimi kırcam
57kahraman Free bhcg mor 0,55 papp a sonuc 11.42 papa a mim 2.24 free bhcg 19.76 Downey sendromu t21 riski sonuc 1:20897 Downey sendromu anne yaşina bağlı risk 1:275 edward papau sendromu t13-t18 riski sonuc 1:116962
Semam Elf_Tk89 Kafana takmamaya calis bende ayni şeyleri yaşadım. Yüksek riskli çıkmıştı benimkide ama saglikli doğum yaptım oğlum suan 1.5 yaşında Allaha şükürler olsun gayet sağlıklı bi çocuk içini ferah tut gercekten bol bol dua et.
Ceren_01 Elf_Tk89 Bu testler yüzde yüz doğru değil canım kendini strese sokarsan bebeğin daha çok etkilenir perintologa gidersen o daha ayrıntılı bakacaktır
Ceren_akbay Elf_Tk89 inan tam net bilmiyorum canm ama ya seninkiler düşük ya benimkiler yüksek anlamadım ben ama içini ferah tut en iyisini rabbim bilir herşey gönlünce olsun hepimiz hakkında hayırlısı ♥️
Seldaapk Elf_Tk89 bu test sonuçları olasılık hesabına dayanıyor mesela benim sonucuma göre benimle aynı değerlere sahip 25 hamile kadından bir tanesinin çocuğu kromozomsal bozuklukla doğuyor.sizin yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla sizinki 200 kişide bir lütfen kalbinizi karartmayin bakın benim riskim çok çok yüksek olmasına rağmen çok şükür temiz çıktı.bulundugunuz bölgedeki uzman bir perinetologa görünün.unv hastanesi varsa birinci tercihiniz olsun ben bu süreçte çok araştırma yaptım özel hastneler hemen sizi paralı testlere yöneltmeye çalışıyor