Elf_Tk89 01rebirth aslında Bi çok kişinin elinde de gördüm kağıtları ama diyorum ya odadan nasıl çıktığımı bilmiyrm almadım Bi sonraki gidişimde isterim kesinlikle. Yada yarın sağlık ocağını arasam orda görünürmüki gidip ordan alsam
Ceren_akbay Elf_Tk89 kaç risk verdiler canım sana benimde 1:500 yüksek riskli çıkmıştı karnimdan sıvı almayı önerdiler ben kabul etmedim yarın uçlu taramam var ayrıntılı ultrason a kadar bekle içini ferah tut bence ben öyle yapıyorum çünkü ♥️
gizzzy35 Elf_Tk89 E nabız üzerinden testinizi bulabilirsiniz merak etmeyin. Ama oraya düşmesi biraz zaman alıyor
Ceren_akbay Elf_Tk89 2 digildir o bu kadar yüksek demez 1:200 civarı falandır bence bana kalırsa bekle yada hastanede prinatolog a görün bı için rahatlasın
Betulberen1591 DuaElf benimkide 1.179 çıktı hareketleride cok az korkuyorum dogrunca yazar mısınız insallah sağlıkla kucaginiza alirsiniz
Ceren_akbay Elf_Tk89 Google ye girip hızlı resim yükle yazıyorsun fotoğrafı ekleyip linki kopyalayıp buraya yapistirin
Betulberen1591 Elf_Tk89 2 gün sonra yazmissiniz dogma ondan dedim bebek harwketleriniz nasil benimkinin tekmeleri cok zayif