Elif3508 hamilelikten önce bende de aynı sorun vardı biyopsi de önemi belirlenemeyen çıktı ameliyatta tiroid organım tamemen alındı sonrasında patolojide kanserli çıktı. Atom tedavisi oldum nüksetmemesi için, 1 yık bekledik çocuk sahibi olmak için hamile olduğumu öğrendikten sonra kanserin nüksettiğini öğrendim ☺️ Şuan kontrol altında yarın tekrar ultrasonla bakıcaklar büyük ihtimal doğumdan sonra yeniden ameliyat olucam. Demem o ki endişe etmeyin kötü aonuç da olsa ki inşallah olmaz tedavisi en kolay hastalıklardan endişe etmeyin. Lakin biyopsiyi ihmal etmeyin mutlaka düzgün bir yerde yaptırın. Ben de biyopsi oldum hamileyken nüksettiğini öyle öğrendim. Hamile olduğunuzu belirtince uygun dozlarla uyuşturuyorlar.