Nsbe12 Pitircigim son bi ay duzenli olmasada squat yaptm. Her gun yurudm beslenmemede dikkat ediyordm. Sanci geldikce kiwraniyordm hafifleynce bacaklarimi acip oturuyordm.
Pitircigim Nsbe12 canım squat kaç defa yaptın günde? Ne kadarı etkili olur? Bende arasıra yürüyorum sıcak havalardan zor oluyo dışarı çıkmak.
Tugbamete Nsbe12 tek korkum şu iğne kesme dikme işleri psikolojik olarak buna hazırlıyorum kendimi hiç acımayacak diye kandırıyorum valla 😊 Darısı başımıza inşallah sağlıklı huzurlu ömrü olsun inşallah tosununuzun vatana millete hayırlı bi evlat olsun 🙏🏻🙏🏻
Nsbe12 Tugbamete yemnle bnde senin gibiydm. O kısmı en rahatlatici kismi hic bsey hissetmiyorsn icin ferah olsn guwen bacina☺
Pitircigim Nsbe12 teşekkür ederim. Bende uygulicam bunu 😊 şuan 37+2 inşallah seninki gibi kolay olur doğumum 🙏🏼
kymkkymk2106 Nsbe12 ayy cnm benm arkadaşm çok mutluym kazasz belasz kavuştnz tosunla Allahıma şükür artk darısı bize sıra bize geldi🤗❤️❤️
Nsbe12 kymkkymk2106 dualarmda sanada yer werdm hayrlsyla sag salim kawusursn insallah sende melegine 😍