Nsbe12 hayırlı olsun, allah analı babalı büyütmek nasip etsin canım. Bişey sorucam, bu kadar hızlı açılma olması için hamileliğinde bişeyler yaptın mı? Yani yürüyüş veya çömelme gibi? Yoksa yapıyla alakalı bişey mi bu? Ben normal doğumu çok istiyorum ama açılmam olmaz diye korkuyorum