Tugce-12 neden hamile degilmissiniz? Bu doktorlari anlamiyorum 🤦🏻♀️ Ben 10 gun gecikmeyle 39 la ogrendim gebeligimi, hamilesin dememisti doktorum ama 2 gunde bir kan varip takip edelim demisti olumsuz da konusmamisti, siz 2 gunde bir kan verin yukselisine bakin mutlaka