Merhaba dün adetimin gecikmesi ile doktora gittim kan tahlili verdim ultrasonda rahim duvarımın kalınlaştığını gördü doktor kan sonucunda 26.61 çıktı %90 hamile Değilsin dedi hala adet olmadım ve hala çok şaşkınım fikirlerinizi paylaşır mısınız cuma günü tekrar tahlil olacağım