Mahmutzahide Oğlum olucak ismini Mehmet alaz koymak istiyorum ama herkes kötü diyo kendilerinin koymamı tavsiye ettiği ismin anlamıda erkek deve demek yani saçma geliyor kimsenin kalbini kırmak istemem ama kötü mü gerçekten isim
sherlock Mahmutzahide herkes kendi sevdiği ismi kendi çocuğuna koysaymış ya bizi bi rahat bıraksınlar. İsim gayet güzel canım. 😊😊
Mahmutzahide EdizEliz teşekkür ederim moralimi bozuyolar keşke doğuma kadar aileme dahi söylemeseydim şaşırıyodum neden isimi doğumda söylicez diyolar diye şimdi anladım herksin aklında bi isim var ve o ismi koymamızı istiylar yanş buğra kulağa hoş gelir ama anlamı erkek deve demek neden koyayımki çocuğa böyle bi isim
Armess_loya Kimseyi beğendirmek zorunda değilsiniz önemli olan sizin beğenmeniz isimde gayet güzel sağlıkla doğsun yavrunuz 🌸🧿
Mahmutzahide sherlock herkes kendi çocuğuna isim koysun bencede ya koy dediği ismin anlamı erkek deve çocuğuma niye deve anlamlı isim koyuyım ki :)
aysnrsvs Mahmutzahide evet insanların su aaa anlamı ne aaaaa hoş değil hiç söylememek en doğrusu ısrarla sormuyorlar mi iyice gıcık oluyorum
Mahmutzahide aysnrsvs anlamını soran yokki artık herkes bi takılmış poyraz buğra ayaz aras gibi isimlere benimki farklı olsun istiyorum
Guzucuk25 Mahmutzahide çok güzel adıyla gelsin yasasin siz neden başkasına takılıyorsunuz yaaa kulağa ne kadar hoş geliyor Mehmet alaz kendilerini koycak nedir
Mahmutzahide Guzucuk25 sürekli söylüyolar yok biraz daha düşün çocuğa öyle isim koyulmaz takılıyo insan ister istemez
LawyerEce Mahmutzahide Mehmet ismini çok severim bu isme karşı sempati duyuyorum ve Mehmet isminin güzel bir enerjisi olduğunu düşünüyorum. Alaz da çok kullanılmayan, modern çok güzel bir isim gerçekten. 💙
Armess_loya Mahmutzahide aman Boşver akrabalarda kimmiş boş insanlar yığını haydeee, keşke uzaya bilet olsada sponsor olur hepsini sepetlerdim 😬🤣
dugmeannesi Mahmutzahide ilk defa duydum alaz ismini sen begendikden yakistirdikdan sonra kimin ne düşündüğü hiç önemli değil kesinlikle zevk meselesi senin bebeğin sonuçta kimseye laf düşmez
Gayecik Mahmutzahide Çok güzel bir isim lütfen kimseye alışdırış etmeyin kimseye uyupda başka isim koymayın cefayı siz çekersiniz sefaya gelince her kes konuşur istediklerini yaptırmak isterler duymazdan gelin sizin çocuğunuz kimseye isim için konuşma hakkı tanımayan😊