Ozgeca [silindi] Ben bunu 14. Gün ve öncesi olursa kız 14. Gün sonrası olursa erkek diye biliyorum 🙊 Hatta bir adet dönemi hesaplama uygulaması da bu şekilde gösteriyordu yumurtlamanın yüksek olduğu gün ve öncesi pembe kalpler ile belirtiyor sonrasını mavi 💙 Ama doğruluğunu gerçekten bilmiyorum canım…
[silindi] Ozgeca tam yumurtlama günü olursa hızlı giden erkek spermi yarışı kazanıyormuş 😂 yumurtlama öncesi ve sonrası olursa yavaş giden kız spermi kazanıyormuş 😂
[silindi] _yasemin_ ama tabi tüm bunlar nasip kısmet nasibinde kız çocuk yoksa yok olmuyor yada erkek çocuk istediğin kadar yumurtlama tarihini tutturmaya çalış yani
_yasemin_ [silindi] aynen öyle canım nasibinde varsa olur. Bilimsel olarak o şekilde açıklanıyor ama hiç bir şey %100 değil tüp bebek yaptırmadıktan sonra istediğin cinsiyeti tutturma ihtimalin %50 ;)
ipekveannesi [silindi] Instagram’da doktor Mehmet Fatih Karslı (yanlış yazmış olabilirim) bunun bir saçmalık olduğunu söyledi. Hiçbir şeyin bebeğin cinsiyetini etkileyemeyeceğini söyledi. Tamamiyle babadan belirleniyor cinsiyet. Ancak Kıbrıs’ta tüp bebek yaptırarak cinsiyetini seçebilirsiniz. Ülkemizde yasak bu
[silindi] ipekveannesi evet öyle biliyorum ama ne bilim kadın bana öyle dedi işte x yavaş gidiyor geç döllenme olursa x tutar yani kız Tam gününde kalırsan y tutar hızlı gidiyor yani erkek
cicekli0 Ben de bunlara inanmıyordum cinsiyet belirlenmez, erkek belirler diyorlar ama planlama ile istediği cinsiyeti yapan var
NeseA Canım şimdi ben 28 gün arayla adet oluyorum. En son eylül 20 de adet oldum 25inde adet bitti 26 sında korunmasız ilişki oldu ve ben gebeyim şimdi benim kız mi erkek mi🤔🤣🤣
Zeynosunannesii [silindi] eğer böyleyse bende tutuyo iki gebeligimde geç dollenme ve kızım olacakmış simdikide ayy neyse bida dusunursem bı ihtimal onu son günlerde yapmayım bakayım ne olacak ilkkez duydum😁