Geçenlerde instagramda cinsiyet hesabı yapan kişi dedi neye göre hesaplama yapıyorsunuz dedim son adet tarihi ve ilişki gününe göre dedi.
İyi de cinsiyeti, erkekden gelen sperm belirler dedim. İlişki gününe göre olan hesap çok saçma dedim.
Bana şu cevabı vermiş .
- Günde ilişki olduysa erkek
21.günde , yani diğer adetinize yakın hamile kaldıysanız kızınız olur dedi
Sizce ne kadar doğru ?