TueAltunta leylo29 canım şimdi çıktım doktordan. Hafif sancılar ama onlar daha çok bebek hareketlerine bağlı kasılma gibi dedi. Erken doğumu gerektircek birşey değil ama yine de dikkatli ol hareketlerinde falan dedi :)
leylo29 TueAltunta ayy ne guzel sukur yarin da benim kntrolum var bakalim ne diycek allah yardimcimiz olsun normal dogum dimi senin kide
TueAltunta leylo29 38+5 te falan alırız dedi doktor. Haftaya geldiğinde tarih netleştiririz dedi bakalım :) sende nst de sancı çıktı mı
leylo29 TueAltunta Canim kontrolden geldim gayst iyimis bebiş meyveyi 3 cesit yiyordum 1 tane ye dedi cok hareketli dedim ondan dedi birde atistirmalik yapma dedi yuruyus egzersiz yap dedi ozel bolgemde agri oluyor demistim esneme oluyor ondan dedi
Emelyurtpinar Kızlar bende 35+5 deyim. Kasıklarınızda kramp tarzı mı oluyo sizde de? Karantinadayım doktoruma gidemedim sizde hangi sıklıkla ne ve nasıl bi sancı oluyo bana da bilgi verir misiniz
TueAltunta Emelyurtpinar benim sanki regl olucakmışım gibi bir ağrı ve kasıklarımda baskı oluyordu. Gün içerisinde 5-6 kez oluyo buaralar. Ama dün doktorum muayenede normal olabilir dedi
TueAltunta leylo29 aa benimkide çok hareketli ama meyveyle alakalı falan dememişti bende dikkat ediyim o zaman. Senin normal doğumdu dimi
leylo29 TueAltunta vlla canim cokta yemiyom yemek 2 ogun yiyom oysaki meyveyi de 1 tane ye dedi aralikli atistirma yapma dedi normal gözüküyor dogum bakalim hayirlisiyla