Kızlar 33+3 olduk bu ikinci bebeğim aslında ama ilki sezeryan olduğu için hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Pazartesi kontrolüm vardı herşey gayet yolunda görünüyo her hafta çağırdı doktorum. Ama benim özellikle 2 gündür sürekli regl gibi sancılarım oluyo. Doktora söyledim nst ye de girdim birşey çıkmadı. Normal mi böyle ağrılarımın olması. Bazen bacaklarıma vuruyo ağrı