Damlamuratalparslan Raluca bende şehriye çorbası vardı dundem tavuklu .bugünde tavuk sote ve pilav cacik yaptım .tatlı düşünüyorum eşim tatlı hastası.tatlisi bitti ne yapsam bilemedim 🤦♀️ yemek olmasa daha iyi onun için tatli olsun yeter ki
PrensesFiona Raluca hmm en bi sevmediğimiz yemek seçen eş 😬. Farklı pişirme tekniği uygulayabilirsin canım mesela ıspanak köftesi gibi. Ispanak graten ya da.
PrensesFiona Raluca aynen canım mesela severseniz köfte şeklinde haftasonu yap fazladan dondurucuya at. Gelince sadece pişirmesi kalır.
Raluca Burda oyle seylere pek onem vermiyorlar orasi gibi degil, dokdora giderken bile zar zor izin alabiliyorum magaza kapali oluyor ben gelene kadar