SemaOnur Demmo Ben burdan almıstım medine hurması diye onlarda medineden geliyor zaten özellikle belirt medine hurmasi alicam diye günde 5 tane yiyordum ben
Kubrayserana sedo112 eğer şuan veya yakın zamanda doğum yapmak istiyorsan otu çıkarma canım aksine o sudan iç günde bir bardak ve tekrar içtiğin su kadar üzerine ilave et birde meryem ana eli otınu dar bir kaba koyma biraz rahat açılması için hafif geniş olsun
sedo112 Kubrayserana canım geniş kaba koydum suyundan da içtim halada içiyorum ben doğum sancıları başladı dedikleri için koymuştum ama bugün kesildi sancılar ve bende otu fazlaca tutup bozulmasını istemedim ve geri çıkardım eğer sancılarım tekrar başlarsa tekrar koyucam tekrar kapandı zaten ot
Kubrayserana sedo112 canım çıkarmana gerek yok o dursun orda o ot bozulmuyor hiç hatta bu doğumundan sonra defalarca kullanabilirsin
pnrgzms Kızlar merhaba benımde hic bılgm yok merak edıyorum. 30+4 üm. Meryem ana otunu alsam sancım oldugunda suya koyup nas felak ve inşirah sürelerini okuyup içicekmıyım nasıl yapıcam yanı dogumu kolaylastrdgnı bıcok kısıden duydum bende
IlaydaOrhanKopuz SemaOnur ben de otun suyunun üstüne oturmak gerekiyor diye okumuştum baska bi yerde.yanlışmı yani o tam olarak napmamız getek bu meryem otunu iyice kafam karıştı 😀