Demmo Canım dua olarak felak nas inşirah okunuyor sanirim arkadasim okudu ben koymadim o benim adima koydu ben suyundan icmedim ama koymak bile yetiyor dogumdan hemen sonra sudan cikardi onu zaten geri toplaniyor bide ben 3 medine hurmasina birer Yasini Şerif okumustum sancım baslayinca o hurmadanda yemistim bide her sancımda "sümmes sebîle yesserah" ayetini okudum anlamı "Sonra yolu ona kolaylaştırdı" doğum sancılarım zordu ama açılmam çok kolay oldu hatta ilk gittim sabaha dogar dediler ama 2 saatte doğdu elhamdülillah herkes sasirdi ama ben dualarin etkisine cok inaniyorum 😊