Ege25 minikveeannesi Pazartesi günü giderim bende ya en azından içim rahat eder bilseydim Bugün giderdim ya İnan vajina iltihabı var bnm tekrarlıyor Selda bakmaya tenezzül bile etmedi ilaç vermiyomuş idrar tahlili yaparız sonra dedi 😟vajinayla idrarın ne işi var anlamadım selda randevusuz bakmadı için 2gğndür neler çekiyorum 😢kadın banada herşey normal deyip duruyor bide tuhaf olan Selda hanım herşeye gülüyor farkettinmi bilmiyorum
minikveeannesi Ege25 evet ve soylediklerimi ciddiye almadigini da farkettim onemsemez gibi. bu arada bence direk git doktora ihmale gelmez. iste kastettigim buydu acil bi durumda randevu bulamamak insani cok geriyo
minikveeannesi Ege25 evet canim bende ilknur hanima gidiyodum o gidince seldaya gecmistim ama dedigim gibi suan 39+2 oldum ve yogun bi doktorla ugrasamayacagim cunku istedigim an gidemiyorum gitsem.yok.cunku bugun cumartesi ama direk abata gidip muayene oldum dusun
Ege25 minikveeannesi Buarada muayene ücreti ve nst n olmuş ona göre gideyim idrar ve vajina kültür testide yaptırır belki iyi bi doktorsa
Ege25 minikveeannesi Aynn benide bu geriyor işte 32.haftamda erken doğum riski yaşadım bi doktor bulamadım hepsi randevulu çalışıyorum dedi acile gitmek istemiyorum korkuyorum devlete gittim Beylikdüzü devletteki baktı ilgilendi sağolsun randevum olmadığı halde özellerden vüjdanlı çıktı o günümü unutmuyorum korka korka devlette muayene olmak zorunda kaldım ama şükür bişi olmadı paranla rezil oluyorsun dedikleri bu bence
minikveeannesi Ege25 bugun ben paramla bile muayene olamadim iste ve sabahki caresizligimi anlatamam esimle arabaya bindik nereye gitcez bilmiyoz beni abata gotur dedim o aciyla ve direk gittik
minikveeannesi Ege25 bu betul hanim sen sormadan herseyi ayrintili anlatiyo acikliyo ve sakinligiyle sizi guvende hissettiriyo
minikveeannesi Ege25 ya onu diyecektim bende ilknur hanima 100 liraya gidiyoduk buna 300 verdik giris yaptirirken kadin 300 deyince esimle birbirimize baktik sok olduk ama o an ben geri donecek gibi degildim ama su da var iyiki donmemisim doktoru cok sevdim nst 100 lira olmus 🤦♀️ baya cok zamlanmis 50 liraydi nst
Eylulkuzey Merhabalar, yeni hamileyim 6+3 eşimin ailecek tanıdıkları Ahmet hocaya gidiyorum 2 kere gittim henüz ama gerçekten çok ilgili ve Güler yüzlü Ali hoca var bir kere de o ilgilendi Ahmet hoca ameliyattayken ikisini de tavsiye edebilirim
Ege25 minikveeannesi ya keşke önceden haberim olsaydı bende Bugün giderdim en azından İlknur hanımın PC sinde kayıtlarımız duruyordur oda ona göre muamele ederdi İlknur hnm smir testlerimi bile istemişti
Ege25 minikveeannesi Hadiyaaa baya pahalanmış acaba bu Betül birinci hastanesindekimi oda birinciyi bırakmış çünkü İlknur hanımda birinciden geldi abata
Ege25 minikveeannesi Ya çok iyi aman boşversene şurda 2kere anca da gideriz doktor ilgili olduktan sonra
minikveeannesi Ege25 yok degil betul buyukkaya alptekin kendi ozel muayene hanesi varmis bakirkoyde buraya da geliyorum dedi ikisini ayni anda yurutuyo anladigim kadariyla
Ege25 Melegimcanimkizim Evet arzu hanımda iyi ki ondan önce Fuat bey var o dahada iyi saygılı beyefendi birisi ama onada arzuyada randevu almak sorun aradım kolonuda 😢
Ege25 minikveeannesi bi tanıdık orda çalışıyordu İlknur hanımdan önce fazla doğum olmazmış ilknurdan sonra açılmış ama İlknur gitti bu kadınında kendi hastaları gelir hastane temiz