Ege25 benim 4 subatta 40. haftam doluyo agrilarim asiri var ve buna ragmen selda hanim normal dogumu bekeleyelim diye tutturuyo duramiyorum son gunlerim sezeryan istiyorum ama yok anlasamadim. ve bugun sabah esime beni bi doktora gotur hemen dedim cunku sabahi zor ettim abat klinige gittim daha onceden gidiyodum selda hanimdan once. neyse gittik sikayetlerimi anlattim doktor uzun uzun ultrasonda muayene etti hic bu kadar uzun bakilmamisti daha once. nst ye bagladi ki selda hanim bi kere bile nst ye sokmamisti beni. bebegin ters dondugunu ogrendik daha once normal dogum pozisyonundaydi dönmüs. sezeryan gunu verdi ve kafam asiri rahatladi belirsizlik gitti ve her an nasil ulascam bisey olsa doktoru bulamiycam korkusu gitti. hastane bos ve temiz. doktor asiri cana yakin cok ilgili guleryuzlu konuskan adi betul alptekin