Tanemveannesi_ Yesimali12 ben kapsül olarak alıyorum midede rahatsızlık yapıyormuş bazılarında bnde bişey olmadı
Bayanyayla Yesimali12 bende fitil olarak kullanmıştım. Mide bulantım vardı progestan da artırıyormuş onun için doktorum öyle kullanmamı söylemişti