Yesimali12 Progestan kapsül fitil olarak mı daha iyi kapsül olarak mı siz nasıl kullanıyorsunuz yardımcı olur musunuz bana lütfen
Sevdapl Yesimali12 fitil olarak kullandım. Doktor içersen yan etkisi çok fazla dedi ve fitil olarak kullandığında daha hızlı etki ediyormuş.
Happymami Yesimali12 ağız yoluyla kullandım 2 hafta mahfoldum sanki 100lük içmiş gibi evde dolanıyordum😂😂 Vajinadan kullanınca rahatladım çok şükür 🤲🥰
dilara0605 Yesimali12 ben dün ağız yoluyla alayım dedim anam babam maaf oldum mallaştım salaklaştım dermansızlaştım başım döndü akşama anca kendime geldim daha tövbe
mirage333 Yesimali12 doktorum farkı anlatmıstı bana tam hatirlamiyorum. Agızdan alınınca %85i birsey oluyormus çok etkisi olmuyormus gibi birseyler, uzerine çok fazlada yan etkisi oluyor dedi. Fitil olarak kullanmak daha etkiliymis.
Yesimali12 @Sevdapl evet bir kaç kişi daha böyle dedi bende sizlere bir danışmak istedim doktorum bana fitil yada ağız yoluyla al demedi bende ağız yoluyla alıyordum
Yesimali12 @Happymami Ay bende resmen ruh gibi dolaşıyorum evin içinde bende fitil olarak kullanayim bari günde kaç tane kullanıyorsunuz siz acaba
Yesimali12 @dilara0605 Evet canım yan etkileri varmış bak burdaki Hanımlar da diyor sende fitil olarak kullan
star3star Yesimali12 evet ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım transferimden önce kullanmaya başladım haylada devam ediyorum keseyi yarın görücem inşallah🤲🏻birde progestanın iğnesini oluyorum gün aşırı